Lucie Vobořilová
Pracovala v bankovní sektoru a následně obchodním sektoru. Poslední dva roky pracuje jako HR Manažer a aktivně se věnuje profesní psychodiagnostice. V oblasti psychodiagnostiky absolvovala certifikaci v roce 2009 in PERSONAL PROFILE ANALYSIS SYSTEM Thomas International CZ s.r.o.
V roce 2010 zahájila spolupráci i s Hoganovou profesní psychodiagnostikou.
Co je profesní psychodiagnostika
Je to soubor testů, které:
- typologicky charakterizují testovanou osobu
- Daná osoba následně lépe rozumí svému jednání a chování
- Daná osoba má šanci efektivněji komunikovat s okolím, se zákazníky
- Daná osoba má předpoklady pro zefektivnění svého chování
- V managementu organizace umožňují optimálně sladit spolupracují tým
- Zefektivnit komunikaci
- Rozumět případným konfliktům
- Pomohou zefektivnit prodej sladěním osobnostních typů – mezi obchodníkem a zákazníkem
- Jsou již nyní používané po celém světě. Obě metody pocházejí z univerzitního prostředí. Hoganova metoda pochází z UNIVERSITY OF CALIFORNIA BERKELEY V USA a Thomasova pochází z britského OXFORDU.
Co není profesní psychodiagnostika
- Určitě není odpovědí na otázku, jestli bude člověk v prodeji úspěšný ANO nebo NE. Výsledek testu nám odpoví na otázku, jestli daná osoba má předpoklady pro danou pracovní pozici. Nevypovídá o vzdělání ani o emocionální inteligenci testované osoby. Jinými slovy tato metodologie přispívá pouze ke snížení rizika manažerského rozhodnutí.
Využití
- Při výběru zaměstnanců
- Při sestavování pracovního týmu
- V případě Školy prodeje především ve výběru a zařazení obchodníka do prodejního týmu a jeho další školení vycházející z jeho osobnostního profilu
- V plánování kariéry
- V hodnocení a motivaci zaměstnanců
Výhody
- Usnadňuje rozhodování, snižuje riziko
- Snižuje dlouhodobě náklady
- Stabilizují tým
- Pomáhá chápat a rozumět jednání zákazníků a manažerů
Garance (např. Hogan)
- Celosvětové zkušenosti z více než20ti leté praxe Hogan Assessment Sysetms.
- Více než 1000 společností po celém světě využívá naše nástroje.
- Více než 50 % společností patří do žebříčku Fortune 100.
- Důsledně dbáme na dodržování respektovaných mezinárodních a etických standardů.
- Vynikající psychometrické vlastnosti testů.
- Celosvětová databáze více než 400 validizačních studií.
- Přístup 24 hod denně, 7 dní v týdnu.
- Uznání od British Psychological Society a American Psychological Association.
- Zapsání v prestižní Burosově ročence kvalitních a uznávaných metod
Web: http://www.asystems.cz/web/2
Ing. Viktor Janouch
Konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Zároveň působí na Univerzitě Pardubice, kde vyučuje předměty Internetový marketing a Podnikové informační systémy.
Je tvůrcem e-learningového kurzu Marketing na internetu, akreditovaného MŠMT, a autorem knihy Internetový marketing, vydané nakladatelstvím Computer Press. Dále je spoluautorem knihy Diferencované řízení vztahů se zákazníky.
Web: http://www.janouchnet.com
Ing. Jiří Pomichálek
Již několik let se specializuje na internetový marketing, především onsite and direct marketing. Jeho úkolem je podrobně analyzovat cílového zákazníka a navrhnout optimální řešení, které plně zohledňuje jeho specifika a potřeby. V minulosti založil či se podílel jako marketingový poradce na celé řadě projektů v ČR i zahraničí.